one site for all needs 1 4 all

عزيزي الزائر برجاء التسجيل في موقعنا للاستفاده منه والافاده له
شكرا لمروركم

كل جديد وحصري

المواضيع الأخيرة

» اضخم سلسة كتب تعليمية للطاقة الداخلية لن تجدها الا هنا
الخميس مارس 14, 2013 1:33 am من طرف Ahmed shaban

» 77 كتاب للطاقة الداخلية + 9 كتب للباراسيكولوجى
الخميس سبتمبر 06, 2012 6:21 pm من طرف oratchemaro

» حصريا فيلم ((ابراهيم الابيض)) بطولة احمد السقا و هند صبرى نسخة أصلية Rmvb حجم 380 MB
الأربعاء مايو 30, 2012 4:18 pm من طرف mohamed samy 2009

» افلام (فيديوهات) اللعبه الشهيرة need for speed most wanted
الجمعة فبراير 25, 2011 3:33 pm من طرف ArShIdO5

» مكتبة الاسكندرية صرح التاريخ(المكتبة الحديثة)
الأحد يوليو 25, 2010 2:26 pm من طرف ArShIdO5

» مكتبة الاسكندرية صرح التاريخ(اللمكتبة القديمة)
الأحد يوليو 25, 2010 2:13 pm من طرف ArShIdO5

» لعبة الصراحة فى الحب
الجمعة مارس 26, 2010 1:06 am من طرف hamsa 3etab

» صور تحت المطر لازم تتفرج عليها
الثلاثاء فبراير 09, 2010 6:23 pm من طرف hamsa 3etab

» فلسطين في موسوعة جينيس
السبت نوفمبر 28, 2009 11:52 pm من طرف dydy

» اصدقاء
الخميس نوفمبر 26, 2009 6:46 pm من طرف el-klawy


    الأب المصري دائماً يقول !!!!!!!!!

    شاطر
    avatar
    el-klawy
    مشرف
    مشرف

    ذكر
    عدد الرسائل : 656
    العمر : 27
    location : www.14all.yoo7.com مصر
    work : طالب
    السٌّمعَة : 3
    نقاط : 219
    تاريخ التسجيل : 08/10/2008

    الأب المصري دائماً يقول !!!!!!!!!

    مُساهمة من طرف el-klawy في الخميس أغسطس 27, 2009 1:37 am



    1
    - مالكش دعوة بالسياسة .. وماتمشيش فى مظاهرات .





    2- مش عاوز أسمع صوت .





    3- ماتردش عليا .





    4- تقعد فى أول صف قدام السبورة .





    5- لو مش فاهم حاجة .. ارفع إيدك وقول للأستاذ مش فاهم ...ماتتكسفش .





    6- اللى بيشيل قربة مخرومة بتخر عليه لوحده .





    7- ومالها الكتب بتاعت الوزارة .





    8- بص كويس وإنت بتعدى الشارع .





    9- ماتتأخرش بعد المدرسة وتقعد مع أصحابك .





    10- افرد ظهرك .





    11- بتذاكر إزاى والبتاع ده شغال جنبك .





    12- ما تمشيش حافى فى السقعة دى .





    13- ربنا يهديك .





    14- إطفى التليفزيون وقوم ذاكر ... أو ... إطفى التليفزيون وقوم خش أوضتك .





    15- المسلسل مش هاينفعك ... قوم .






    16- كفاية رغى فى التليفون .






    17- ماتقعدش قدام المروحة وإنت مستحمى .






    18- وإنت فاكر إحنا مستنيين منك حاجة ؟!






    19- ماتعليش صوتك .






    20- بلاش لعب فى الشارع .






    21- يا ابنى اللى ذاكر ذاكر خلاص .. قوم نام .







    22- لو شوفت خناقة مالكش دعوة بيها .






    23- عيب .. لازم تحترم الأكبر منك .






    24- رن لما توصل .






    25- لو فلحت ابقى قابلنى .






    26- وطى المدعوق ده شوية .






    27- قوم إقرالك كلمتين ينفعوك .





    28- إنت فاكرنا لاقيين الفلوس دى فى الشارع .






    29- والله ما إنت فالح .. وآدى دقنى اهيه .






    30- ما تتكلمش فى الحمام .






    31- ماتنامش غير لما تغسل سنانك .






    32- ماتلزقش فى التليفزيون كده .... نظرك هايضعف .






    33- ضرب أمثلة تشجع على الكفاح .. أشهرها :


    ( أحد الاقارب اللى كان بيذاكر على لمبة جاز أو على نور العامود فى الشارع ونجح وأخد الدكتوراة وسافر أمريكا )






    34- يا ابنى محدش بينفع حد .






    35- ماتطلعش إيدك من شباك العربية .






    36- قصة الغريق اللى كذب اللى كل مرة يقول إلحقونى .. لحد ما غرق .






    37- التهديدات المخيفة شكلا .. والكارتونية موضوعا .. مثل :


    هاقطم رقبتك ... هاقطع لسانك ... هادبحك دبح.





    38- ربنا يرزقك بعيل يوريك اللى وريتهولى .





    39- ماتطلعش على الملاية النظيفة ورجليك متوسخة كده .






    40- حول القناة دى ... بلاش مسخرة وقلة أدب .






    41- نسيت تشرب ؟ نسيت تاكل ؟ نسيت تقول هاتوا مصروف ؟ نسيت تعكنن عليا وعلى أمك ؟


    م رح با
    avatar
    omnia hanem
    عضو فعال
    عضو فعال

    انثى
    عدد الرسائل : 118
    العمر : 25
    location : cairo
    work : study
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 179
    تاريخ التسجيل : 24/08/2009

    رد: الأب المصري دائماً يقول !!!!!!!!!

    مُساهمة من طرف omnia hanem في الجمعة أغسطس 28, 2009 11:32 am

    lol! lol! نيووووووو بجد جامدة جدااااا وجديدة
    avatar
    el-klawy
    مشرف
    مشرف

    ذكر
    عدد الرسائل : 656
    العمر : 27
    location : www.14all.yoo7.com مصر
    work : طالب
    السٌّمعَة : 3
    نقاط : 219
    تاريخ التسجيل : 08/10/2008

    رد: الأب المصري دائماً يقول !!!!!!!!!

    مُساهمة من طرف el-klawy في السبت أغسطس 29, 2009 6:14 pm

    شكرا على ردك الاكتر من رائع
    avatar
    ArShIdO5
    Admin
    Admin

    ذكر
    عدد الرسائل : 789
    السٌّمعَة : 3
    نقاط : 510
    تاريخ التسجيل : 26/07/2008

    رد: الأب المصري دائماً يقول !!!!!!!!!

    مُساهمة من طرف ArShIdO5 في الأحد أغسطس 30, 2009 2:58 pm

    folder
    avatar
    omnia hanem
    عضو فعال
    عضو فعال

    انثى
    عدد الرسائل : 118
    العمر : 25
    location : cairo
    work : study
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 179
    تاريخ التسجيل : 24/08/2009

    رد: الأب المصري دائماً يقول !!!!!!!!!

    مُساهمة من طرف omnia hanem في الإثنين أغسطس 31, 2009 2:14 am

    العفو بجد دى حقيقة boooooooom
    avatar
    ArShIdO5
    Admin
    Admin

    ذكر
    عدد الرسائل : 789
    السٌّمعَة : 3
    نقاط : 510
    تاريخ التسجيل : 26/07/2008

    رد: الأب المصري دائماً يقول !!!!!!!!!

    مُساهمة من طرف ArShIdO5 في الأربعاء سبتمبر 02, 2009 6:52 pm

    اباهات اخر زمن lol!
    avatar
    omnia hanem
    عضو فعال
    عضو فعال

    انثى
    عدد الرسائل : 118
    العمر : 25
    location : cairo
    work : study
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 179
    تاريخ التسجيل : 24/08/2009

    رد: الأب المصري دائماً يقول !!!!!!!!!

    مُساهمة من طرف omnia hanem في الجمعة سبتمبر 04, 2009 8:38 pm

    فعلا والله ابنك على ما تربية وابوك عالى ما تعودية Laughing
    avatar
    ArShIdO5
    Admin
    Admin

    ذكر
    عدد الرسائل : 789
    السٌّمعَة : 3
    نقاط : 510
    تاريخ التسجيل : 26/07/2008

    رد: الأب المصري دائماً يقول !!!!!!!!!

    مُساهمة من طرف ArShIdO5 في الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 5:38 am

    علي راي المثل
    حاسب الاب علي ذنبه يتعدل ويتعلم من ابنه

      الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء سبتمبر 26, 2017 10:24 am