one site for all needs 1 4 all

عزيزي الزائر برجاء التسجيل في موقعنا للاستفاده منه والافاده له
شكرا لمروركم

كل جديد وحصري

المواضيع الأخيرة

» اضخم سلسة كتب تعليمية للطاقة الداخلية لن تجدها الا هنا
الخميس مارس 14, 2013 1:33 am من طرف Ahmed shaban

» 77 كتاب للطاقة الداخلية + 9 كتب للباراسيكولوجى
الخميس سبتمبر 06, 2012 6:21 pm من طرف oratchemaro

» حصريا فيلم ((ابراهيم الابيض)) بطولة احمد السقا و هند صبرى نسخة أصلية Rmvb حجم 380 MB
الأربعاء مايو 30, 2012 4:18 pm من طرف mohamed samy 2009

» افلام (فيديوهات) اللعبه الشهيرة need for speed most wanted
الجمعة فبراير 25, 2011 3:33 pm من طرف ArShIdO5

» مكتبة الاسكندرية صرح التاريخ(المكتبة الحديثة)
الأحد يوليو 25, 2010 2:26 pm من طرف ArShIdO5

» مكتبة الاسكندرية صرح التاريخ(اللمكتبة القديمة)
الأحد يوليو 25, 2010 2:13 pm من طرف ArShIdO5

» لعبة الصراحة فى الحب
الجمعة مارس 26, 2010 1:06 am من طرف hamsa 3etab

» صور تحت المطر لازم تتفرج عليها
الثلاثاء فبراير 09, 2010 6:23 pm من طرف hamsa 3etab

» فلسطين في موسوعة جينيس
السبت نوفمبر 28, 2009 11:52 pm من طرف dydy

» اصدقاء
الخميس نوفمبر 26, 2009 6:46 pm من طرف el-klawy


    يوم من حيات ابو جهل

    شاطر
    avatar
    omnia hanem
    عضو فعال
    عضو فعال

    انثى
    عدد الرسائل : 118
    العمر : 25
    location : cairo
    work : study
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 179
    تاريخ التسجيل : 24/08/2009

    يوم من حيات ابو جهل

    مُساهمة من طرف omnia hanem في الإثنين أغسطس 24, 2009 10:00 am

    بينما كان أبو جهل يشرب كاباتشينو في بني قينقاع

    ستاربكس سنتر

    وما أن شغل البلوتووث .. فإذا بأحد شبابِ الخزرج

    يبعثُ لهُ فيروساً


    عطل موبايل أبو جهل .. فما كان منهُ

    إلا أن غضبَ غَضباً شَديداً

    وقام برمي الكاباتشينو على الأرض ...

    و قال بعض الموجودين

    بل لم يرميها على الأرض وإنما

    شربها دفعةً واحدة .

    و قال البعض الآخر خرج من المقهى

    غاضباً دون أن يدفع الحساب ...

    وعاد إلي معشر قبيلته وإذا به يري صحصاح يا ابن الكحكوح

    عمت صباحاً يا أبا الحكم .. الى اين أنت ذاهب الليلة

    سأذهب مع الرفاق في الوادي لنلعب البولينج

    بولينج؟؟ ويحك يا رجل .. هل تركت ألعاب آبائنا وأجدادنا

    من الفيديو جيم والبلي ستيشن؟

    اسكت يا صحصاح يا ابن الكحكوح .. تالله لاقلحشن رأسك وأزفلطن فلنشاتك

    إذن فهي الحرب

    يا قوم .. يا معشر قريش .. يا معشر قريش

    لقد صبأ الشعبان بن عبد الرحيم

    لقد صبأ الشعبان بن عبد الرحيم


    ويل للعرب من شر قد اقترب

    أين أنت يا أبا جهل؟؟

    أما زلت تأكل البيتزا مع شخلولة بنت الأقرع
    في خزاعة-هت؟

    لا يا رجل إنه في قريش مول .. يلعب البلياردو مع الموبايل ابن بانجو

    يجب أن أذهب له سريعاً .. أيها العبد حنظله .. أيها العبد حنظله .. احضر لي الناقة الـ

    فور باي فور

    سيدي لا يوجد في الكراج إلا الحمار الآلي .. هل أحضره؟؟

    وأين الناقة؟؟

    ركِبَتها سيدتي زعزوعة وفعلت بها " ثمانيات ".. فغرزت في الصحراء

    ويل لكم .. ويل لكم

    تيت تيتت تيييت

    ربي ما هذا الصوت المشئوم .. أهو صوت الرياح

    لا يا سيدي .. إنه صوت الموبايل.. لقد أنتهت البطارية

    اللعنـــــة .. وماذا أفعل مع الزمران ابن طبلة؟ وكيف أرسل له لوجو ومسج كوول؟

    أيتها الجارية نعناعه بنت الحارث .. يا نعناعه
    نعم يا سيدي

    أعطيني موبايلك ياجارية

    لقد قُطِعَت الشبكة يا سيدي .. وأنت تعلم أنني أتعامل مع شبكة حمقاء

    فإنهال عليها ضربا وخرج للسقايه من الكولدير بالجوار
    avatar
    ArShIdO5
    Admin
    Admin

    ذكر
    عدد الرسائل : 789
    السٌّمعَة : 3
    نقاط : 510
    تاريخ التسجيل : 26/07/2008

    رد: يوم من حيات ابو جهل

    مُساهمة من طرف ArShIdO5 في الإثنين أغسطس 24, 2009 10:05 am

    ههههههههههههههههههههههه جميله
    avatar
    omnia hanem
    عضو فعال
    عضو فعال

    انثى
    عدد الرسائل : 118
    العمر : 25
    location : cairo
    work : study
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 179
    تاريخ التسجيل : 24/08/2009

    رد: يوم من حيات ابو جهل

    مُساهمة من طرف omnia hanem في الإثنين أغسطس 24, 2009 8:35 pm

    مرسى دة بس من زوقك
    avatar
    ArShIdO5
    Admin
    Admin

    ذكر
    عدد الرسائل : 789
    السٌّمعَة : 3
    نقاط : 510
    تاريخ التسجيل : 26/07/2008

    رد: يوم من حيات ابو جهل

    مُساهمة من طرف ArShIdO5 في الإثنين أغسطس 24, 2009 9:31 pm

    lol! lol! lol! lol!

    yooyoo
    عضو
    عضو

    انثى
    عدد الرسائل : 5
    العمر : 31
    location : alex
    work : alex
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 5
    تاريخ التسجيل : 18/08/2009

    رد: يوم من حيات ابو جهل

    مُساهمة من طرف yooyoo في الإثنين أغسطس 24, 2009 10:49 pm

    هههههههههههههههههههههههههههههههه
    جامده
    avatar
    omnia hanem
    عضو فعال
    عضو فعال

    انثى
    عدد الرسائل : 118
    العمر : 25
    location : cairo
    work : study
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 179
    تاريخ التسجيل : 24/08/2009

    رد: يوم من حيات ابو جهل

    مُساهمة من طرف omnia hanem في الثلاثاء أغسطس 25, 2009 2:42 am

    بس تفتكروا ابو جهل كان كووووووول كدة هاهاهاااااا
    avatar
    ArShIdO5
    Admin
    Admin

    ذكر
    عدد الرسائل : 789
    السٌّمعَة : 3
    نقاط : 510
    تاريخ التسجيل : 26/07/2008

    رد: يوم من حيات ابو جهل

    مُساهمة من طرف ArShIdO5 في الثلاثاء أغسطس 25, 2009 8:10 am

    اكيد كان راجل جنتل
    avatar
    omnia hanem
    عضو فعال
    عضو فعال

    انثى
    عدد الرسائل : 118
    العمر : 25
    location : cairo
    work : study
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 179
    تاريخ التسجيل : 24/08/2009

    رد: يوم من حيات ابو جهل

    مُساهمة من طرف omnia hanem في الأربعاء أغسطس 26, 2009 7:42 am

    lol! شكلك تعرفوا pirat
    avatar
    ArShIdO5
    Admin
    Admin

    ذكر
    عدد الرسائل : 789
    السٌّمعَة : 3
    نقاط : 510
    تاريخ التسجيل : 26/07/2008

    رد: يوم من حيات ابو جهل

    مُساهمة من طرف ArShIdO5 في الأربعاء أغسطس 26, 2009 8:04 am

    اها دا حبيبي
    avatar
    omnia hanem
    عضو فعال
    عضو فعال

    انثى
    عدد الرسائل : 118
    العمر : 25
    location : cairo
    work : study
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 179
    تاريخ التسجيل : 24/08/2009

    رد: يوم من حيات ابو جهل

    مُساهمة من طرف omnia hanem في الأربعاء أغسطس 26, 2009 8:13 am

    يعييييييييييييييييييينى انت تعرفو منين انت شفتو فى الكافية ولا من على النت
    avatar
    ArShIdO5
    Admin
    Admin

    ذكر
    عدد الرسائل : 789
    السٌّمعَة : 3
    نقاط : 510
    تاريخ التسجيل : 26/07/2008

    رد: يوم من حيات ابو جهل

    مُساهمة من طرف ArShIdO5 في الأحد أغسطس 30, 2009 2:54 pm

    دا معرفه اديمه دا حبيبه من ايام قريش
    avatar
    omnia hanem
    عضو فعال
    عضو فعال

    انثى
    عدد الرسائل : 118
    العمر : 25
    location : cairo
    work : study
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 179
    تاريخ التسجيل : 24/08/2009

    رد: يوم من حيات ابو جهل

    مُساهمة من طرف omnia hanem في الإثنين أغسطس 31, 2009 2:03 am

    هههههههههههههههههههههههه يا واد يا جااااااامد يامولعها يا بتاع قريش Smile
    avatar
    ArShIdO5
    Admin
    Admin

    ذكر
    عدد الرسائل : 789
    السٌّمعَة : 3
    نقاط : 510
    تاريخ التسجيل : 26/07/2008

    رد: يوم من حيات ابو جهل

    مُساهمة من طرف ArShIdO5 في الأربعاء سبتمبر 02, 2009 6:47 pm

    هههههههههههههههه انتي مسمعتيش عني في قريش الثانويه بنين؟
    avatar
    omnia hanem
    عضو فعال
    عضو فعال

    انثى
    عدد الرسائل : 118
    العمر : 25
    location : cairo
    work : study
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 179
    تاريخ التسجيل : 24/08/2009

    رد: يوم من حيات ابو جهل

    مُساهمة من طرف omnia hanem في الجمعة سبتمبر 04, 2009 8:44 pm

    ههههههههههههههههههههههههه اصلى انا كنت فى الجوارى بنات وكانو اولاد قريش بيرخمو علينا lol!
    avatar
    ArShIdO5
    Admin
    Admin

    ذكر
    عدد الرسائل : 789
    السٌّمعَة : 3
    نقاط : 510
    تاريخ التسجيل : 26/07/2008

    رد: يوم من حيات ابو جهل

    مُساهمة من طرف ArShIdO5 في الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 5:32 am

    هو انتي اللي كنتي بتبقي واقفه في البلكونه بتاعت المدرسه؟
    avatar
    omnia hanem
    عضو فعال
    عضو فعال

    انثى
    عدد الرسائل : 118
    العمر : 25
    location : cairo
    work : study
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 179
    تاريخ التسجيل : 24/08/2009

    رد: يوم من حيات ابو جهل

    مُساهمة من طرف omnia hanem في الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 9:05 pm

    لالاء انا مش بتاعت بلكونات انا بعد فى الكهف بتاعى هادية
    avatar
    ArShIdO5
    Admin
    Admin

    ذكر
    عدد الرسائل : 789
    السٌّمعَة : 3
    نقاط : 510
    تاريخ التسجيل : 26/07/2008

    رد: يوم من حيات ابو جهل

    مُساهمة من طرف ArShIdO5 في الأربعاء سبتمبر 09, 2009 7:01 am

    كهف ايه اللي انت جاي تقول عليه انتي عارفه قبلا معني الكهف ايه

    dydy
    عضو فعال
    عضو فعال

    انثى
    عدد الرسائل : 108
    العمر : 25
    location : egypt
    work : student
    السٌّمعَة : 1
    نقاط : 136
    تاريخ التسجيل : 05/09/2009

    رد: يوم من حيات ابو جهل

    مُساهمة من طرف dydy في الخميس سبتمبر 10, 2009 12:08 am

    aV1FsJt0 انا بقول ان الحل الوحيد ان ابولهب يقضي معايا الاجازه في شرم ويسيبه من العالم دي خالص
    avatar
    ArShIdO5
    Admin
    Admin

    ذكر
    عدد الرسائل : 789
    السٌّمعَة : 3
    نقاط : 510
    تاريخ التسجيل : 26/07/2008

    رد: يوم من حيات ابو جهل

    مُساهمة من طرف ArShIdO5 في الخميس سبتمبر 10, 2009 4:40 am

    يقضي الاجازه معاكي في شرم؟
    دا عندو قريه هناك يابنتي
    كله من اموال التجاره والربا

    dydy
    عضو فعال
    عضو فعال

    انثى
    عدد الرسائل : 108
    العمر : 25
    location : egypt
    work : student
    السٌّمعَة : 1
    نقاط : 136
    تاريخ التسجيل : 05/09/2009

    رد: يوم من حيات ابو جهل

    مُساهمة من طرف dydy في الخميس سبتمبر 10, 2009 10:34 am

    ما هخده هناك عشان اقنعه يديني القريه دي هدية جوازنا
    اطلع منها انت وملكش دعوه
    علي راي المثل انا وحبيبي الغالك مالكم بيا يا عزالي
    avatar
    ArShIdO5
    Admin
    Admin

    ذكر
    عدد الرسائل : 789
    السٌّمعَة : 3
    نقاط : 510
    تاريخ التسجيل : 26/07/2008

    رد: يوم من حيات ابو جهل

    مُساهمة من طرف ArShIdO5 في الجمعة سبتمبر 11, 2009 4:50 am

    اشبعي بي دا جاهل اساسا
    انا بعرف اقرا واكتب وعندي متوسكل
    فكري فيا انا
    avatar
    omnia hanem
    عضو فعال
    عضو فعال

    انثى
    عدد الرسائل : 118
    العمر : 25
    location : cairo
    work : study
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 179
    تاريخ التسجيل : 24/08/2009

    رد: يوم من حيات ابو جهل

    مُساهمة من طرف omnia hanem في السبت سبتمبر 12, 2009 2:06 am

    هههههههههههههههههه هوة مش كان صحبك اوام كدة بعتو ياااااااه على صحاب الايام دى

    dydy
    عضو فعال
    عضو فعال

    انثى
    عدد الرسائل : 108
    العمر : 25
    location : egypt
    work : student
    السٌّمعَة : 1
    نقاط : 136
    تاريخ التسجيل : 05/09/2009

    رد: يوم من حيات ابو جهل

    مُساهمة من طرف dydy في السبت سبتمبر 12, 2009 5:27 am

    طيب بالنسبه للموتوسيك حمولة كام نفر
    avatar
    ArShIdO5
    Admin
    Admin

    ذكر
    عدد الرسائل : 789
    السٌّمعَة : 3
    نقاط : 510
    تاريخ التسجيل : 26/07/2008

    رد: يوم من حيات ابو جهل

    مُساهمة من طرف ArShIdO5 في السبت سبتمبر 12, 2009 7:57 am

    متوسيكل كام نفر؟
    السواق واتنين جنبه
    واتنين ورا
    سؤال غبي اوي في حد مش عارف المتوسيكل كام نفر؟

    dydy
    عضو فعال
    عضو فعال

    انثى
    عدد الرسائل : 108
    العمر : 25
    location : egypt
    work : student
    السٌّمعَة : 1
    نقاط : 136
    تاريخ التسجيل : 05/09/2009

    رد: يوم من حيات ابو جهل

    مُساهمة من طرف dydy في الأحد سبتمبر 13, 2009 12:55 am


    انا غبيه؟
    شكرا
    خلينالك الذكاء انت
    وابقي قابلني لو فكرت فيك
    ياااااااااامعفن

      الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء سبتمبر 26, 2017 10:22 am